برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) 

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) 

تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹
مجتبی کمالی زیرکی گفت: با تعامل و همکاری ارکان مسجد، جشن میلاد امام رضا علیه السلام با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

«مجتبی کمالی زیرکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با تعامل و همکاری ارکان مسجد، جشن میلاد امام رضا علیه السلام با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی جیرفت افزود: از ویژه برنامه های تدارک دیده شده در این جشن، اجرای سررود، مولودی خوانی، سخنرانی، برگزاری مسابقه با محوریت زندگی امام رضا علیه السلام و اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقه است.

وی اظهار کرد: سخنرانی در خصوص بیان سبک زندگی و سیره امام رضا علیه السلام است تا مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان بیش از پیش با شخصیت والای این امام همام آشنا شوند.

کمالی زیرکی عنوان کرد: از ابتدای دهه کرامت مسابقه مجازی کتابخوانی برگرفته از کتاب سه دقیقه در قیامت را برگزار کردیم و در همین راستا ۳ نفر از دختران و ۳ نفر از پسرانی که پاسخ های صحیح سوال ها را در واتس آپ برای ما ارسال کرده اند، هم زمان با جشن میلاد جوایزی اهدا می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی جیرفت در خاتمه یادآور شد: در آستانه فرارسیدن دهه کرامت با مشارکت اعضای کانون مسجد آذین بندی شد.
 

پایان پیام/ 586